دکتر سویل ☺همشو☺ دکتر نوامبر

یعنی تا آخرش، تا اوجش، یعنی همش دیگه ه ه ه ه

دکتر سویل ☺همشو☺ دکتر نوامبر

یعنی تا آخرش، تا اوجش، یعنی همش دیگه ه ه ه ه

عشقولانه به سبک دکتر نوامبر به مناسبت سومین سالگرد

sms4love 

عشق، فقط ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست! 

عشق آن است که یکی برای دیگری چتری شود 

و او هرگز نفهمد که چرا خیس نشد!! 

 

پ.ن: یهو یادم افتاد تو ماه نوامبر هستیم، گفتم از عشق بگم(کوفت، چه میخنده) مورمورم شد یه عالمه... جمله قصار از دکتر نوامبر: از ماه نوامبر سه سال پیش که گولم زدی 3 سال میگذرهفقط خواستم بگم یادم تورا فراموش    

پیش بینی: پای وعده ی دی ماه و وسط نکشیااااا... سفر دور دنیا هم جواب نمیده

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

من نفهمیدم دکتر نوامبر 27 سالشه یا دکتر سویل!؟
و اینکه دکتر نوامبر دختر میباشن یا بالعکس یا هردو دختر میباشن یا هر دو پسر میباشن!:))
تخصیر خودتونه بدون هیچ معرفی یهو میرید سرِ اصل موضوع =))

دکتر سویل چرا نمینویسهههه؟!:|

عزیزم اومدم وبلاگت جواب سوالا رو مفصل بدم اما انگار یه ایرادی داره. مینویسه
DON'T ASK ME ABOUT IT ! NoThing...
تو یه صفحه سفید خالی!!!!!!!

من دکتر نوامبر ۲۷ ساله مونث میباشم و دکتر سویل مذکر می باشند.
واست بوس فرستادم نگران شدی که من دخترم یا پسر؟ از نوشته هام معلوم نبود؟ از بس که من خشن و بی عاطفم....

دکتر سویل چرا نمی نویسه، شده عنوان فیلم سراسر سینماهای ایران... نمیدونم چرا بازم گولشو خوردم... منو مجبور کرد دوباره بیام اینجا حال و هوام عوض شه.... مثل اینکه دارم بدتر میشم...

نگین شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

یه مدت بنویسی حالت بهتر میشه :x
دکتر سویل هم دلش آب میشه میادکم کم

فدات
تا این قطب شمال آب بشه، موهام رنگ .....

نارین شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://dailyrecord.blogsky.com

سلام دکتر جان
قالب جدیده البته بیشتر قالبا شبیه هم هستن
اااا دکتر من همش سه تا دونه لینک دارم که یکیش شمایی چطوری ندیدی آخه؟ فقط چیزی که هست من به اون اسم قبلی که فقط "همشو" بود لینک کردم الان میرم درستش می کنم
بعدم من شما رو فراموش نکردم فقط چون از این کد برف و اینا گذاشتی نظرات با فایر فاکس باز نمیشد بعد نگین بهم گفت مشکل از کجاست تقصیر من نبووووود
حالا با اجازه توی چشمای شما نگاه می کنم

خانم اجازه؟ میشه تو چشامون نیگا نکنی؟ ما خجالت میکشیم سر خود را بالا کنیم

نارین یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://dailyrecord.blogsky.com

یه دکتر که بیشتر نداریم
دکتر سویل هر جا هستی بیا پیش دکتر نوامبر ما که بسی شاد بشه،از ما گفتن زودتر نیایید کار بیخ پیدا می کنه

دکتر نوامبر بیا جلو یه چیزی یواشکی بهت بگم:دکتر سویل حتما دلش اینجاست ولی امان از این مشغله
راستی برف بی تربیتا رو برداشتی تشکر ولی این پروانه ها هم بی تربیتنا(البته به خاطر اینکه لینک نظرات را نمیذاره باز شه،با اکسپلورر باز میشه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد